Winnaar klanttevredenheidsonderzoek

Handelsonderneming Coenen te Groesbeek is de winnaar van het klanttevredenheidsonderzoek 2019! 

Zoals ook voorgaande jaren, hebben wij naar de mening van onze klanten gevraagd over het afgelopen jaar. De meningen van onze klanten zijn erg belangrijk voor ons en de feedback die we ontvangen van onze klanttevredenheidsonderzoeken helpen om de projecten en ontwikkelingen vorm te geven waar we het komende jaar ons onder andere op gaan focussen. Maar dit jaar zat er ook nog eens een leuke win-actie bij, namelijk een wellness weekend cadeaubon voor 2 personen voor 1 van de deelnemers!

Wij willen iedereen nogmaals bedanken die deel heeft genomen aan de enquête van 2019 die begin dit jaar is gehouden. Uw mening is van onschatbare waarde voor ons.

Bekendmaking

Dankzij de Corona crisis hebben we helaas de bekendmaking uit moeten stellen maar afgelopen woensdag, 1 juli mocht onze collega Bianca dan toch eindelijk de bon gaan overhandigen aan Dhr. Richard Coenen van Handelsonderneming Coenen. Die na een vriendelijk ontvangst in de winkel, een goed gesprek heeft gehad waarbij uiteraard ook onderwerpen werden besproken uit het onderzoek. 

Zoals in meerdere branches kon ook Richard goed merken dat er in deze tijden meer focus wordt gelegd op de eigen (woon-)omgeving door particulieren. Immers wil iedereen graag zo prettig mogelijk wonen, zeker als je noodgedwongen meer tijd in en rondom huis spendeert. 

Enquête 

Uiteraard werden ook wat onderwerpen besproken naar aanleiding van het klanttevredenheidsonderzoek. Feedback die wij niet alleen bij Richard zagen, maar ook bij sommige andere, betreft de zoekfunctie op onze webshop. Deze kan namelijk optimaler en daar zijn wij ons van bewust! Achter de schermen was Bosta samen met collega's van MegaGroup al begonnen met het verzamelen van gegevens en brainstormen over de mogelijke opties tot verbetering. Maar dat kunnen wij uiteraard niet zonder de input van onze klanten. Daarom hebben wij de vraag bij Richard neergelegd: 'wat gaat er volgens u niet goed en hoe denkt u dat wij ons kunnen verbeteren?' 

Start het dialoog

Dergelijke gesprekken over zoekfuncties, de webshop maar ook over andere onderwerpen zoals in zo'n enquête zijn erg belangrijk. We starten graag een dialoog om zo te kunnen groeien naar een hoger niveau in onze dienstverlening. Wij kijken dus goed naar de feedback die wij ontvangen en willen u, onze klant, dan ook vragen om dit te blijven geven. Op de webshop vindt u aan de rechterzijde een oranje feedback knop en zo kan het voorkomen dat wij op een bepaald moment in uw bezoek aan onze webshop, u vragen naar uw mening. Hoe beter wij begrijpen hoe uw ervaring is en wat u graag anders ziet, hoe meer gericht wij kunnen kijken naar de mogelijkheden. 

 

Tot slot 

Bianca, maar ook het gehele team van Bosta wil Richard enorm veel plezier wensen met de wellness bon! 

 

 

coenen2 

(foto: Dhr. Richard Coenen in het magazijn van H.O. Coenen)