Winnaar Klanttevredenheidsonderzoek 2020

 

 

ZwembadenWebshop.nl is de winnaar van het klanttevredenheidsonderzoek van 2020!

De tevredenheid van onze klanten is van groot belang. Samen met de kwaliteit zijn dit namelijk belangrijke punten bij het verbeteren van onze prestaties. Het helpt ons om de projecten en ontwikkelingen voor het komende jaar vorm te geven. Dankzij dit onderzoek zijn wij in staat om bepaalde zaken beter in kaart te brengen, met als uitgangspunt de tevredenheid onder onze klanten te verbeteren en optimaliseren.

Net zoals vorig jaar hadden we weer een mooie win-actie. Deze keer gaven wij maar liefst 5 digitale sportcamera’s (voorzien van eigen bedrijfslogo) weg aan 1 van de deelnemers. Want zeg nou zelf; een plaatje zegt soms meer dan duizend woorden!

Bekendmaking

Vanwege de Corona maatregelen hebben we de uitreiking helaas ook dit jaar anders aan moeten pakken. Onze accountmanager Kevin Schellekens is naar Zevenbergen afgereisd om de sportcamera’s te overhandigen. Nadien heeft onze collega Bianca nog een prettig gesprek gehad met Thalitha, medewerkster van ZwembadenWebshop. Hoewel dit gesprek online heeft plaats gevonden was het voor Bianca een erg prettig gesprek en een uitgelezen moment om de klant beter te leren kennen.

ZwembadenWebshop is een zwembadspecialist met een groot aanbod in zwembaden. Naast de online verkoop richt men zich ook specifiek op inbouw zwembaden en luxe items zoals hottubs. Om de beleving rondom de aankoop te versterken beschikt ZwembadenWebshop over een showtuin van maar liefst 800m2. ZwembadenWebshop heeft de visie dat iedereen de mogelijkheid moet krijgen om te kunnen zwemmen. Van jong tot oud, van arm tot rijk en van recreatief tot professioneel.

Bij ZwembadenWebshop merken ze duidelijk de enorme toename in vraag naar zwembaden voor privé gebruik. Door de pandemie is deze vraag alleen maar sneller gestegen en zo lijkt het seizoen al vroeg te zijn begonnen. Offerte aanvragen stromen binnen en dat is goed voor de zaken.

Klanttevredenheidsonderzoek

Uiteraard heeft Bianca samen met Thalitha onderwerpen doorgenomen naar aanleiding van het klanttevredenheidsonderzoek. Thalitha geeft aan dat zij over het algemeen erg tevreden zijn over de samenwerking met Bosta. De accountmanager en de verkoper op de binnendienst reageren vaak snel en zoeken mee naar (passende) oplossingen. Men hecht waarde aan een snelle, open en heldere communicatie tussen de partijen. Sinds enige tijd maken ze meer gebruik van de Bosta webshop, bij het plaatsen van bestellingen. Als advies gaf Thalitha aan dat zij graag meer gegevens van bijvoorbeeld de geplaatste orders terug wil vinden in haar online account. Bosta is zich daar van bewust en dit zal zeker mee worden genomen in een project om de online webshop beleving te verbeteren.

Start het dialoog

Dergelijke gesprekken over tevredenheid, de webshop maar ook de dagelijkse gang van zaken zijn erg belangrijk. We starten graag een dialoog om zo te kunnen groeien naar een hoger niveau in onze dienstverlening. Wij kijken dus goed naar de feedback die wij ontvangen en willen u, onze klant, dan ook vragen om dit te blijven geven. Op de webshop vindt u linksonder in de hoek een oranje feedback knop en zo kan het voorkomen dat wij op een bepaald moment in uw bezoek aan onze webshop, u vragen naar uw mening. Hoe beter wij begrijpen hoe uw ervaring is en wat u graag anders ziet, hoe meer gericht wij kunnen kijken naar de mogelijkheden.

Tot slot

Het gehele team van Bosta wil ZwembadenWebshop enorm veel plezier wensen met de sportcamera's en Thalitha persoonlijk bedankven voor haar feedback en tijd.

 

Uw mening telt echt!