• Parcel-/palletzendingen franco vanaf € 250,00

  • Voor snelle reclamatie afhandeling, vul het retour formulier in.

  • Heb je hulp nodig? Bel ons op: 0413 - 323 929

Reclamatie Formulier Aanvraag

Al onze leveringen geschieden volgens onze algemene voorwaarden. Klikt u op de link hieronder om de voorwaarden te downloaden.

Algemene voorwaarden Bosta (pdf file)

Wanneer u een product heeft aangekocht via Bosta en u wenst aanspraak te maken op de geldende garantie of de expertise van onze Technische Dienst, dan verwacht u zo snel en zo goed mogelijk een reactie vanuit onze kant.

Deze gegevens mailt u naar sales@nl.bosta.com of u vult het formulier, dat u hier onder vindt, in. Uw melding wordt in behandeling genomen door uw contactpersoon bij Bosta. Hij beoordeelt de reclamatie en bespreekt dit eventueel met de Technische Dienst.

Hierna zijn er diverse mogelijkheden:
1. Wij ruilen het product om op basis van de verstrekte gegevens.
2. Wij sturen een onderdeel op om het probleem op te lossen. Bovenstaande punten gaan via de bekende werkwijze.
3. Wij halen het product op ter beoordeling door onze Technische Dienst.

Bovenstaand punt gaat wellicht via een andere weg dan u gewend bent. In dit geval maken wij een ticket aan in een system genaamd Teamleader. In dit programma is het gehele traject van de reclamatieafwikkeling te volgen. Uw contactpersoon registreert de reclamatie en u ontvangt een mail vanuit Teamleader met een retourbon in de bijlage. Zorg ervoor dat deze bon altijd wordt toegevoegd aan het artikel dat retour komt naar ons. Hieronder kunt u zien hoe u de melding ontvangt in uw mailbox. Reageer altijd door View or reply online te drukken. Hierdoor blijft de correspondentie voor alle partijen inzichtelijk in Teamleader.

Alvorens de reclamatie en om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen, hebben wij een aantal gegevens van u nodig:

Reclamatie Formulier Aanvraag
De met een * gemarkeerde velden zijn verplichte velden.